kampfflieger (kampfflieger) wrote,
kampfflieger

Крим та інше

Прощавай, відпустка! Я перший деь на роботі і страшенно цим незадоволений.

Ми з’їздили до Криму. За п’ять днів пройшлися автостопом від Феодосії до Севастополя.

День перший. Феодосія, Коктебель та засмага до червоного кольору.

Приїхали зовсім вранці, викупалися у морі та знайшли на базарі трохи їжі, а саме: трохи якогось м’яса, хліб, сир та літро червоного солодкого. Почекали, поки відчинять музей Айвазовського та подивилися картини. Масса задоволення.

Музей Гріна було зачинено, залишки фортеці ми не знайшли, тож по обіді ми вийшли на трасу і через хвилин сорок були в Коктебелі. Вино ми допили на пляжі. Там же я й заснув на рюкзаку. Прокинувшись ввечері дуже зрадів новому кольору шкіри. Я став схожий на Чінгачгука, вірного друга Вірної Руки.

Надвечір пішов дощ, тож намета ми поставили у недобудованому будинку.

День другий. Археологія та кацапи.

Зранку на двох з’їли кавуна та попрямували в Судак. Місцевий драйвер, що віз нас туди порадив зупинитись у невеличкій затоці кілометрів за п’ять до міста. Там ми й стали на цілий день.

Дуже цікаве місце. Шматків кераміки, обточених морем там мало не більше, ніж гальки. Ми цього добра назбирали повні кишені. Я знайшов також декілька зкам’янілостей та іржаву пістолетну гільзу.

Надвечір родина кацапів, що стояла по сусідству, запросила нас на чай. Надзвичайно милі люди, коли не торкатися трьох речей - путіна, православія та світового жидомасонства. Їхній антисемітізм - це щось особливе. досі дивуюся. Дуже порадували історії про те, як путін самотужки долає світове жидомасонство. Укупі з Алексієм ІІ. Слухав, сціпивши зуби, щоб не сміятись, кивав та казав "так, звичайно". В гостях, як-ніяк.

День третій. Екскурсії.

У Судак прийшли пішки. По дорозі знайшли татарську корчму прямо в дворі будинку та поснідали справжньою шурпою. Дуже смачно! Із міста поїхали до фортеці ХІV сторіччя. Виклацали там усю плівку. Дуже кльово, тільку туристів як гною.

Хлопчина який повіз нас далі їхав на "тройкі" під дев’яносто. І це по серпантину! Потім були якісь кльові приморські села із сухим білим на розлив, і хлопець який розповідав багато цікавого про місцеву історію. Бачили башту на Чабан-Кале (не пам’ятаю точну назву, може й не так), де жили хлопці із прізвищем Ді Гуаско - пірати з дуже антисоціальними нахилами. По рекомендації цього ж Сергія відшукали в Алушті залишки візантійської вежі. Вона стоїть посеред приватних будинків, мало не в дворі. Навкруги коти, діти та білизна.

Із Алушти пішли пішки. Мали намір зупинитися у недобудованому санаторії, який пам’ятали з минулого року. Цього разу там знайшли наметове містечко з їдальнею та комендантом. Поставили намета за 12 гривень. Ноги моєї там більш не буде.

День четвертий. Ялта, Форос та долбойоби.

Із того дурнуватого табору дойшли до містечка із назвою Санта-Барбара. Звідти до траси нас підкинув якийсь дядько. На трасі застопили кльовий автобус із телевізором і кондіціонером. На ньому доїхали до Ялти. Подивилися на Лівадію, я нарешті знайшов те місце, де фотографувались Сталін, Рузвельт і Черчіль (то є наш Че).

З Ялти втрапили до форосу. Там чемна жіночка із двома дівчиськами дозволили стати в їхньому таборі. Все було добре, але опівочі приперлися ті самі довбойоби, пили горілку, нечемно лаялись на тему чом їм не лишили вечерю, співали пісень і всіляко заважали спати. Це було 14 липня, табор був із Сум на двох жовтих мікроавтобусах. Якщо хтось пізнає друзів, знакомих чи родичів - передайте що то таки довбойоби.

День п’ятий. Севастополь.

Квитки ми взяли одразу і на той же день. Облазили Севастополь та надвечір попадали у вагоні, брудні та зморені.

Додому.

Як приїхали, то весь сімейний бюджет складали п’ятдесят копійок. Відпочинок дуже сподобався.

Наостанок хочу сказати, що Сонечку накупили багацько усіляких спецій та різних сувенірів, я напився вина і взагалі все було дуже кльово.

Всім, хто нас підвозив ми бажали жодного даїшника на дорозі. Бажання справдилося.

• Іх нрави

Братєльніка Бенвенуто Челліні якось застрелили на вулиці з аркебузи, Бенвенуто знайшов стрільця і принародно зарізав його в борделі. Для нас просто…

• А от шо цікаво

Зранку мучить питання - а чому ми взагалі цікавимося козаками в контексті історії України? Це така тітушня на узбіччі цивілізації, нафіга вони нам…

• лінгвістичне

Ти ба, в англійській теж є такий вираз - "testicular fortitude"

Anonymous comments are disabled in this journal

Your IP address will be recorded