kampfflieger (kampfflieger) wrote,
kampfflieger
kampfflieger

Укурочна авіація



Крила для лохів, небо належить тим, в кого є газова турбіна!



Вопчім, з малюнку ясно, як це працює. Штука називалася Garrett STAMP (Small Tactical Aerial Mobility Platform), зробили її для морських піхотинців і успішно протестили, щоправда на шворці і в ангарі 21 грудня 1973 року. Очікувалося, шо воно буде літати на дальність до 30 миль із швидкістю 75 миль/год.



Чого не пішло в серію, в принципі ясно. Зжирати повний бак за півгодини льоту, на це навіть морські піхотинці не могли погодитися.



Паралельно випробували ще одну штуку, яка шустро літала, але то іншим разом.
Tags: а зараз без норкотегів!, авіація, укурки, шушфлюг
Subscribe

  • а гляньте, яка краса

    Французські штурмовики, пишуть шо 1915, ну не знаю. А то все німці й німці.

  • Потрібні коментарі флотодрочерів

    В бою при Матапані англійські торпедоносці ("Свордфіші" і "Альбакори") провели три атаки, добилися влучань і втратили тільки один літак. Який…

  • Все як я люблю

    Но все же ЛаГГ-3 часто служил предметом нареканий как со стороны летчиков так и техников. Но не всегда нарекания на самолет были "заслугой"…

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 16 comments

  • а гляньте, яка краса

    Французські штурмовики, пишуть шо 1915, ну не знаю. А то все німці й німці.

  • Потрібні коментарі флотодрочерів

    В бою при Матапані англійські торпедоносці ("Свордфіші" і "Альбакори") провели три атаки, добилися влучань і втратили тільки один літак. Який…

  • Все як я люблю

    Но все же ЛаГГ-3 часто служил предметом нареканий как со стороны летчиков так и техников. Но не всегда нарекания на самолет были "заслугой"…